Grafički dizajn

golden rules of graphic design

Izgleda li vaš dizajn profesionalno i moćno? Ne pokušavajte uštedjeti na budžetu unajmljujući amatera ili pokušavajući sami osmisliti vizualni identitet svoje tvrtke ili projekta. Ako to učinite, najvjerojatnije ćete svoj novac baciti na nešto osnovno, neprofesionalno, staromodno ili jednostavno – “nešto što ne drži vodu”. Bez obzira na to je li vaše poslovanje online ili offline – vaš dizajn mora zainteresirati klijente, privlačiti pažnju, davati informacije.

Ako uložite u Optimum Dizajn – vaš će se budžet iskoristiti za kreativnost.

Stručnjaci smo u

Dizajniranju logotipa
Grafičkom dizajnu
Dizajnu časopisa
Dizajnu brošura
Grafičkom oblikovanju knjiga
Grafičkoj pripremi oglasa
Dizajnu interijera
Art grafici
Vektorskoj grafici

Mi kršimo pravila grafičkog dizajna

Vizualni identitet

EuroRizik

Prije nego što angažirate Optimum Dizajn za izradu logotipa koji predstavlja vašu tvrtku ili brend, postavite si nekoliko pitanja:

Koja je svrha našeg logotipa?
Kakva je uloga našeg logotipa?
Mora li logotip biti primjenjiv na različite materijale i tehnike tiska?
Treba li slati poruku ili samo diskretno predstavljati brend ili projekt?

Profesionalni dizajn je čist i informativan.

Ne postoji “ispravan” ili “pogrešan” logotip. Bitno je da prenosi vašu poruku i promovira vaš posao.

Pogledajte naš portfolio

Brendiranje

Brand concept on chalkboard

Brendiranje je znatno kompleksnije od samog odabira boja za vaš logotip ili slogan. Brendiranje je dojam koji ostavljate na svoje klijente / kupce nakon svake pismene ili usmene komunikacije ili bilo koje druge vrste interakcije. Čak i ako izjavite da su vam kupci najvažniji, ni najbolji promotivni materijal ili dizajn neće uvjeriti ljude u točnost vaše izjave ako vaš rad zaista to ne odražava.

Postoji mnogo načina prenošenja vaše poruke postojećim i potencijalnim kupcima, budućim poslovnim partnerima, zaposlenicima i javnosti općenito.

Optimalno brendiranje nije samo dizajn ili vizualni identitet. Ono uključuje operativni marketing, istraživanje i komunikaciju s kupcima / klijentima.

Postoji mnogo načina promocije vašeg brenda i poslovnog imidža:

Prodaja i promotivni tiskani materijali
Konceptualni dizajn zaštitnog znaka / logotipa tvrtke
Direktno e-mail oglašavanje
Promo materijali za konferencije, izlaganja itd.

Pružamo ‘unapređenje poslovanja kroz kreativnost’. Bez obzira na projekt, na bilo kojem kreativnom polju, mi dostavljamo rezultate koji čine razliku. Kombinacija znanja i iskustva ključno je obilježje našeg kreativnog izričaja.